Warto słuchać klientów
technologie | Ponad połowa polskich firm dysponuje już strategią cyfrową. To więcej niż w innych krajach.
Technologia, jak wynika z najnowszego badania IBM, jest najważniejszym czynnikiem zewnętrznym determinującym rozwój przedsiębiorstwa. Międzynarodowe coroczne badanie IBM C-Suite Study 2013 objęło prawie 4,2 tys. przedstawicieli kadry zarządzającej firm z 70 krajów. Wśród nich było 82 menedżerów z Polski.
Rola technologii cały czas rośnie. Jeszcze kilka lat temu ankietowani najczęściej wskazywali, że o tym, jak rozwija się ich firma, decydują głównie czynniki rynkowe oraz makroekonomiczne. Obecnie ich znaczenie zmalało. Obok technologii wzrosła też rola otoczenia prawno-legislacyjnego.
To nie tylko petent
Wśród trzech kluczowych czynników, które zdaniem menedżerów będą miały istotny wpływ na kształtowanie przyszłości ich przedsiębiorstw, znalazły się: otwartość na wpływy i sugestie ze strony klientów, wprowadzenie innowacji cyfrowych i fizycznych oraz angażowanie...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta