Opinia klienta ma kluczowe znaczenie
Ankiety | Badanie satysfakcji klienta to klucz do sukcesu firmy. Dzięki ankietom firma dowiaduje się, co o jej ofercie sądzą klienci. Wdrożenie zasugerowanych przez nich zmian może poprawić jej pozycję na rynku.
Badania satysfakcji klientów są najczęściej przeprowadzane za pomocą anonimowych ankiet lub w formie wywiadu telefonicznego. Głównym ich celem jest identyfikacja czynników, które najsilniej wpływają na satysfakcję klienta, ponadto są niezwykle cennym źródłem informacji oraz bardzo skutecznym narzędziem marketingowym. Pokazują, jak firma i jej usługi są postrzegane przez klientów oraz jakie są ich oczekiwania – mówi Maciej Wojciechowski,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta