Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Opinia klienta ma kluczowe znaczenie

21 listopada 2013 | Inteligentna firma

Ankiety | Badanie satysfakcji klienta to klucz do sukcesu firmy. Dzięki ankietom firma dowiaduje się, co o jej ofercie sądzą klienci. Wdrożenie zasugerowanych przez nich zmian może poprawić jej pozycję na rynku.

Badania satysfakcji klientów są najczęściej przeprowadzane za pomocą anonimowych ankiet lub w formie wywiadu telefonicznego. Głównym ich celem jest identyfikacja czynników, które najsilniej wpływają na satysfakcję klienta, ponadto są niezwykle cennym źródłem informacji oraz bardzo skutecznym narzędziem marketingowym. Pokazują, jak firma i jej usługi są postrzegane przez klientów oraz jakie są ich oczekiwania – mówi Maciej Wojciechowski,...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9695

Wydanie: 9695

Spis treści

Pierwsza strona

Publicystyka, Opinie

Zamów abonament