Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Kim jest odbiorca produktu

21 listopada 2013 | Inteligentna firma

Jakie ma oczekiwania klient? Czego potrzebuje? Tylko solidnie przygotowany profil odbiorcy pozwoli efektywnie dokonać sprzedaży produktu lub usługi.

– Komunikacja z klientem, będąca gwarantem jego satysfakcji, musi być precyzyjnie sprofilowana pod kątem trzonu grupy docelowej - uważa Mariusz Baczyński, specjalista od sprzedaży bezpośredniej. – Znak towarowy, reklama, sieć sprzedaży, promocja, trade marketing czy wreszcie sponsoring muszą stanowić spójny zestaw elementów określających potrzeby odbiorcy – dodaje Mariola Cichoń, psycholog biznesu.

Jak twierdzą eksperci, profilu klienta nie można tworzyć jedynie na podstawie obserwacji np. personelu...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9695

Wydanie: 9695

Spis treści

Pierwsza strona

Publicystyka, Opinie

Zamów abonament