Kim jest odbiorca produktu
Jakie ma oczekiwania klient? Czego potrzebuje? Tylko solidnie przygotowany profil odbiorcy pozwoli efektywnie dokonać sprzedaży produktu lub usługi.
– Komunikacja z klientem, będąca gwarantem jego satysfakcji, musi być precyzyjnie sprofilowana pod kątem trzonu grupy docelowej - uważa Mariusz Baczyński, specjalista od sprzedaży bezpośredniej. – Znak towarowy, reklama, sieć sprzedaży, promocja, trade marketing czy wreszcie sponsoring muszą stanowić spójny zestaw elementów określających potrzeby odbiorcy – dodaje Mariola Cichoń, psycholog biznesu.
Jak twierdzą eksperci, profilu klienta nie można tworzyć jedynie na podstawie obserwacji np. personelu...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta