Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Zdrowie też daje pole do zmian

21 listopada 2013 | Ekonomia i Rozwój | Piotr Mazurkiewicz
Enel-Med wprowadził zmiany w systemie obsługi klienta.
źródło: materiały prasowe
Enel-Med wprowadził zmiany w systemie obsługi klienta.

Prywatne przychodnie już oferują znacznie wyższą niż państwowe jakość obsługi. I wciąż ją podnoszą.

W ramach naszej akcji „Klient zobowiązuje" prezentujemy najciekawsze zgłoszenia od firm, które zainwestowały w podniesienie jakości obsługi klienta. Partnerami akcji są Getin Bank, Krajowa Izba Gospodarcza, Pracodawcy RP oraz Stowarzyszenie Konsumentów Polskich.

Zgłoszenie nadesłała m.in. firma Centrum Medyczne Enel-Med, czyli sieć prywatnych przychodni medycznych. Firma wprowadziła szereg zmian w systemie obsługi klienta. Jedną z nich jest nowy system ankiet satysfakcji klienta –...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9695

Wydanie: 9695

Spis treści

Pierwsza strona

Publicystyka, Opinie

Zamów abonament