Zdrowie też daje pole do zmian
Prywatne przychodnie już oferują znacznie wyższą niż państwowe jakość obsługi. I wciąż ją podnoszą.
W ramach naszej akcji „Klient zobowiązuje" prezentujemy najciekawsze zgłoszenia od firm, które zainwestowały w podniesienie jakości obsługi klienta. Partnerami akcji są Getin Bank, Krajowa Izba Gospodarcza, Pracodawcy RP oraz Stowarzyszenie Konsumentów Polskich.
Zgłoszenie nadesłała m.in. firma Centrum Medyczne Enel-Med, czyli sieć prywatnych przychodni medycznych. Firma wprowadziła szereg zmian w systemie obsługi klienta. Jedną z nich jest nowy system ankiet satysfakcji klienta –...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta