Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Większe wydatki na reklamę piwa

21 listopada 2013 | Ekonomia i Rozwój
Miliony na promocję
źródło: Rzeczpospolita
Miliony na promocję

Niemal 418 mln zł wydały browary na promocję w ciągu trzech kwartałów 2013 r. Pieniędzy na ten cel nie szczędzą nie tylko duże, ale też regionalne firmy.

– W ciągu pierwszych dziewięciu miesięcy 2013 r. łączne wydatki na reklamę piwa zwiększyły się o ponad 20 proc. Natomiast średni koszt reklamy sprzedanego hektolitra piwa wyniósł 1,2 tys. złotych – mówi Jakub Potrzebowski, prezes domu mediowego Equinox Polska.

Wydatki reklamowe branży napędziła m.in. marka Żywiec. Z danych firmy...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9695

Wydanie: 9695

Spis treści

Pierwsza strona

Publicystyka, Opinie

Zamów abonament