Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Facebook na czele, ale inne serwisy też ważne

04 lutego 2014 | Ekonomia i Rozwój
Mark Zuckerberg, twórca obchodzącego 10-lecie Facebooka
źródło: Bloomberg
Mark Zuckerberg, twórca obchodzącego 10-lecie Facebooka

Polskie firmy, zwłaszcza e-commerce, coraz częściej korzystają z serwisów społecznościowych. Planują zwiększać nakłady na obecność w nich.

rafał tomański

Jak wynika z badania CubeResearch, aż 84 proc. e-sklepów w Polsce wykorzystuje serwisy społecznościowe do wsparcia sprzedaży, przy czym aż  90 proc. z nich używa właśnie Facebooka. Na dalszych miejscach znajdują się odpowiednio: YouTube - 28 proc., Twitter - 20 proc., Pinterest - 14 proc. i Google+ 11 proc.

Na 2014 rok 25 proc. sklepów internetowych  zaplanowało większe nakłady na promocję w mediach społecznościowych, takie same wydatki jak w ub. roku planuje  36 proc., a mniejsze – tylko 5 proc. Jednocześnie aż 35 proc. ankietowanych jeszcze nie wie co zrobi.

Popularność Facebooka nie zmniejsza się mimo sygnałów, że powoli przestaje być wśród internautów, zwłaszcza młodzieży,...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9755

Wydanie: 9755

Spis treści
Zamów abonament