Facebook na czele, ale inne serwisy też ważne
Polskie firmy, zwłaszcza e-commerce, coraz częściej korzystają z serwisów społecznościowych. Planują zwiększać nakłady na obecność w nich.
rafał tomański
Jak wynika z badania CubeResearch, aż 84 proc. e-sklepów w Polsce wykorzystuje serwisy społecznościowe do wsparcia sprzedaży, przy czym aż 90 proc. z nich używa właśnie Facebooka. Na dalszych miejscach znajdują się odpowiednio: YouTube - 28 proc., Twitter - 20 proc., Pinterest - 14 proc. i Google+ 11 proc.
Na 2014 rok 25 proc. sklepów internetowych zaplanowało większe nakłady na promocję w mediach społecznościowych, takie same wydatki jak w ub. roku planuje 36 proc., a mniejsze – tylko 5 proc. Jednocześnie aż 35 proc. ankietowanych jeszcze nie wie co zrobi.
Popularność Facebooka nie zmniejsza się mimo sygnałów, że powoli przestaje być wśród internautów, zwłaszcza młodzieży,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta