Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Płatna TV będzie rosła wolniej niż wideo w sieci

05 czerwca 2014 | Ekonomia
Rynek płatnej telewizji w podziale na  sposoby dystrybucji
źródło: Rzeczpospolita
Rynek płatnej telewizji w podziale na sposoby dystrybucji

technologie | Rosnąca popularność płatnej naziemnej telewizji cyfrowej, IPTV i internetowego wideo nie osłabią na razie ani kablówek, ani platform satelitarnych.

magdalena lemaŃska

Tak wynika z najnowszego raportu z prognozami dla rynku mediów i rozrywki, jaki opublikowała wczoraj międzynarodowa firma doradcza PwC. Według jej analityków liczba klientów płatnej telewizji na świecie zwiększy się w latach 2014–2018 o blisko 13 proc., do 935,5 mln. Ich wpływy z abonamentów opłacanych przez widzów urosną w tym czasie o 14 proc., do 236 mld dol. – Ten wzrost pokazuje, że płatna telewizja znajduje się w dobrej kondycji i jest wspierana przez działania podjęte w odpowiedzi na takie zjawiska, jak serwisy OTT (czyli niezależne od nadawców serwisy w rodzaju Netfliksa, oferujące wideo w sieci – red.) – podają analitycy PwC.

Chiny liderem IPTV

Nie wszyscy operatorzy...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9856

Wydanie: 9856

Spis treści
Zamów abonament