Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Czy sprężyna zastąpi latawca

05 czerwca 2014 | Ekonomia
Stylizowana sprężyna  miała międzynarodowy debiut  w spocie promującym Polskę,  który w środę pokazały CNN, BBC, Eurosport i Sky News
źródło: Rzeczpospolita
Stylizowana sprężyna miała międzynarodowy debiut w spocie promującym Polskę, który w środę pokazały CNN, BBC, Eurosport i Sky News
Zachęta  do inwestycji w Polsce  – przed kilkoma laty PAIiIZ doszła do wnioski, że trzeba  to robić  pod specjalnym logo
źródło: Rzeczpospolita
Zachęta do inwestycji w Polsce – przed kilkoma laty PAIiIZ doszła do wnioski, że trzeba to robić pod specjalnym logo
Latawiec od 12 lat jest symbolem oficjalnej promocji Polski rozgłaszając naszą radość  z niepodległości
źródło: Rzeczpospolita
Latawiec od 12 lat jest symbolem oficjalnej promocji Polski rozgłaszając naszą radość z niepodległości
Natura dla turysty logotyp stworzony  dla POT podkreśla atuty rodzimej przyrody
źródło: Rzeczpospolita
Natura dla turysty logotyp stworzony dla POT podkreśla atuty rodzimej przyrody

Marketing | Nowe logo może firmować nasz kraj w świecie. Decyzję podejmie dziś międzyresortowa Rada Promocji, działająca pod przewodnictwem szefa MSZ.

Anita Błaszczak

Na Polska.pl, oficjalnym portalu promocyjnym RP, nasz kraj firmuje na razie biało-czerwony latawiec. Jednak już niedługo ten stworzony w 2002 r. znak może zostać zastąpiony przez nowy, tegoroczny projekt. To stylizowana czerwona sprężyna wpisana, czy raczej wrysowana, w kontur mapy Polski.

Projekt za milion

Oba logotypy dzieli 12 lat różnicy i gigantyczna różnica w cenie. Latawiec stworzyła agencja reklamowa Corporate Profile DDB za symboliczną złotówkę. Nowe logo było już w pełni komercyjnym przedsięwzięciem – opracowała je brytyjska firma doradztwa marketingowego Saffron Brand, której współzałożycielem był światowej sławy ekspert od budowy marek (także miast i państw) Wally Olins.

Zleceniodawca, Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, które zrzesza agencje reklamowe i domy mediowe, zapłaciło za nowe logo około miliona złotych. Na razie z własnej kieszeni, ale liczy, że na...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9856

Wydanie: 9856

Spis treści
Zamów abonament