Miś dla młodych hedonistów
Telekomunikacja | Polkomtel dołączył do konkurentów i też ma markę do zadań specjalnych. Urszula Zielińska
– Świadomość marki Plus to prawie 100 proc. Operator uważany jest za godnego uwagi, zaufania i właściciela sieci o najlepszym zasięgu. Jednak młode osoby postrzegają nas jak starą centralę telefoniczną. Dlatego przez ostatnich kilka miesięcy pracowaliśmy nad tym, aby zmienić ten wizerunek – mówiła wczoraj Beata Białkowska, dyrektor zarządzająca ds. marketingu w Cyfrowym Polsacie i Polkomtelu, wyjaśniając, dlaczego grupa wprowadza nową markę.
Potwierdziły się informacje sprzed weekendu: nowa marka Polkomtelu to „Plush" (ang. plusz, pluszowy, ale też luksusowy, bardzo drogi). Na szyldach reklamowych obok niej pojawi się dopisek „powered by Plus". Nie jest to...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta