Zyski odchodzą z klientem
Tomasz Świderek
Firmy nastawione na obsługę tzw. masowego klienta powinny teoretycznie dbać o jakość tej obsługi. Nawet wtedy, gdy klienta złapały w sidła kolejnej umowy terminowej.
Praktyka dowodzi, że tak nie jest. Efekty w wynikach firmy widać dopiero po jakimś czasie, gdy liczba klientów topnieje niczym śnieżynki wiosną. Porównanie konsumentów do śnieżynek nie jest moim wymysłem. W starych dobrych dla firm telekomunikacyjnych czasach, gdy liczba klientów rosła, a w raz z...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta