Kancelarie walczą o klienta technologią
rynek prawny | Szyfrowane połączenia, automatyczne powiadomienia o etapie sprawy, dostęp online do dokumentów i raportów – to coraz częstsza oferta firm.
Popularne na świecie rozwiązania technologiczne, pomagające prawnikom m.in. w kontakcie z klientem, pojawiają się także w naszym kraju. Umożliwiają wgląd online w prowadzoną sprawę, dostęp do elektronicznych dokumentów czy szybki szyfrowany kontakt.
Dwa tysiące funkcji
Za wprowadzanie innowacji w kancelariach nagradza od lat brytyjski „Financial Times". W tym roku w jego rankingu pojawiła się polska kancelaria –Kochański Zięba Rapala i Partnerzy. Została wyróżniona za innowacyjne rozwiązania dotyczące obsługi klientów.
– Nagrodę dostaliśmy za strategię, filozofię w procesie obsługi prawnej klientów – mówi Piotr Kochański, partner zarządzający tej kancelarii.
Koncepcja obsługi klienta to m.in. autorski system...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta