Lancerto będzie się nadal rozwijać
Odzieżowa firma z Łańcuta chce w tym roku otworzyć co najmniej dziesięć sklepów. Pracuje też nad zwiększeniem rozpoznawalności swojej marki.
Maciej rudke
Początki Lancerto specjalizującego się w projektowaniu i sprzedaży męskiej odzieży formalnej i casualowej sięgają 2008 r. Wtedy zbiegły się drogi jej założycieli: Tomasza Ciąpały, Mariusza Jończego i Tomasza Górkiewicza.
Zaczęło się od fabryki
– Namówiłem też do inwestycji mojego ojca. W związku z tym, że wszyscy trzej posiadaliśmy już wcześniej wieloletnie doświadczenie w branży mody męskiej, idea stworzenia nowej marki była czymś naturalnym – mówi Tomasz Ciąpała, wiceprezes Lancerto. Przekonuje, że od samego początku firma bazowała na dwóch głównych filarach, czyli jakości produktu i obsłudze, która wyróżnia się kompetencjami na tle konkurencji. – Naszym zdaniem brakowało ich na polskim rynku – dodaje.
Michał Ciąpała, ojciec Tomasza, zainwestował w 2002 r. w upadły zakład odzieżowy w Łańcucie. – Miałem okazję być w zespole restrukturyzującym tę spółkę. Dzisiaj to jeden z najlepszych zakładów odzieżowych na świecie pod względem jakości i technologii. Szyte są tam garnitury dla najlepszych marek, głównie na miarę...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta