Zwariowany, śmieszny i bardzo mądry teatr
Autorski spektakl Joanny Szczepkowskiej w krakowskim Teatrze Łaźnia Nowa to rewelacja.
„Pelcia, czyli jak żyć, żeby nie odnieść sukcesu" jest ukłonem w stronę farsy z typowym nagromadzeniem zabawnych zbiegów okoliczności. Ale i mistrzowskim pastiszem teatru Krystiana Lupy, Pawła Demirskiego, Moniki Strzępki i Doroty Masłowskiej. Szczepkowska, bawiąc się nowymi konwencjami, jednocześnie występuje w kontrze do nich: broniąc swojego pokolenia i tradycyjnie pojętej sztuki.
Od czasu, kiedy pokazała pupę Lupie i zdefiniowała się jako pogromca homolobby, dla liberałów stała się prawicową awanturnicą, dla prawicy – fantastyczną...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta