Mierzenie ciśnienia może być reklamą
Apteka nie może prowadzić ani akcji lojalnościowych, ani programów opieki farmaceutycznej.
W Naczelnym Sądzie Administracyjnym zapadł wyrok, który po raz kolejny potwierdza, że apteki nie mogą nawet informować o tym, że mierzą ciśnienie pacjentom. Jest to bowiem program opieki farmaceutycznej i stanowi zakazaną formę reklamowania działalności apteki.
Sprawa dotyczyła jednej z aptek zlokalizowanej w województwie świętokrzyskim. Placówka prowadziła kilka programów lojalnościowych. Dzięki nim pacjenci, kupując produkt, zbierali punkty i...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta