Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Mierzenie ciśnienia może być reklamą

27 maja 2015 | Prawo | Katarzyna Nowosielska

Apteka nie może prowadzić ani akcji lojalnościowych, ani programów opieki farmaceutycznej.

W Naczelnym Sądzie Administracyjnym zapadł wyrok, który po raz kolejny potwierdza, że apteki nie mogą nawet informować o tym, że mierzą ciśnienie pacjentom. Jest to bowiem program opieki farmaceutycznej i stanowi zakazaną formę reklamowania działalności apteki.

Sprawa dotyczyła jednej z aptek zlokalizowanej w województwie świętokrzyskim. Placówka prowadziła kilka programów lojalnościowych. Dzięki nim pacjenci, kupując produkt, zbierali punkty i...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10151

Wydanie: 10151

Spis treści
Zamów abonament