Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Apple znów wyceniany najwyżej

27 maja 2015 | Ekonomia
Rosnąca wartość najcenniejszych marek świata to w dużej mierze zasługa rozwoju technologii
źródło: Rzeczpospolita
Rosnąca wartość najcenniejszych marek świata to w dużej mierze zasługa rozwoju technologii

Marka z logo jabłka jest warta prawie 247 mld dol., o 67 proc. więcej niż w 2014 r.

Anita Błaszczak

Najdroższe brandy technologiczne: Apple, Google i Microsoft, tworzą pierwszą trójkę w tegorocznej edycji prestiżowego rankingu najcenniejszych marek świata BrandZ Top 100, który właśnie ogłosiły grupa komunikacyjna WPP i Millward Brown. Jak podkreślają w komentarzu do wyników zestawienia, to sukces iPhone'a 6 sprawił, że Apple odzyskał w tym roku pozycję lidera na liście BrandZ. W 2014 r. odebrał mu ją Google, który po niewielkim,

9–proc., wzroście musiał teraz zadowolić się ponownie drugim miejscem.

– Apple nadal „rządzi" dzięki temu, że jest liderem zmian i wprowadza innowacje w taki sposób, który przynosi realne korzyści konsumentom – podkreśla Doreen Wang, szefowa zespołu, który w firmie Millward Brown przygotowuje ranking BrandZ. Jak dodaje, najdroższa marka świata zaspokaja potrzeby (racjonalne i...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10151

Wydanie: 10151

Spis treści
Zamów abonament