Apple znów wyceniany najwyżej
Marka z logo jabłka jest warta prawie 247 mld dol., o 67 proc. więcej niż w 2014 r.
Anita Błaszczak
Najdroższe brandy technologiczne: Apple, Google i Microsoft, tworzą pierwszą trójkę w tegorocznej edycji prestiżowego rankingu najcenniejszych marek świata BrandZ Top 100, który właśnie ogłosiły grupa komunikacyjna WPP i Millward Brown. Jak podkreślają w komentarzu do wyników zestawienia, to sukces iPhone'a 6 sprawił, że Apple odzyskał w tym roku pozycję lidera na liście BrandZ. W 2014 r. odebrał mu ją Google, który po niewielkim,
9–proc., wzroście musiał teraz zadowolić się ponownie drugim miejscem.
– Apple nadal „rządzi" dzięki temu, że jest liderem zmian i wprowadza innowacje w taki sposób, który przynosi realne korzyści konsumentom – podkreśla Doreen Wang, szefowa zespołu, który w firmie Millward Brown przygotowuje ranking BrandZ. Jak dodaje, najdroższa marka świata zaspokaja potrzeby (racjonalne i...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta