BRW powiększa sieć
Handel | W sprzedaży mebli wygrywają firmy promujące się w telewizji.
Aneta Wieczerzak-Krusińska
W tym roku krajowa sieć dystrybucyjna meblowego potentata, firmy Black Red White, powiększy się przynajmniej o 150 nowych sklepów (w ub. r. było 120 otwarć). Będą to zarówno salony firmowe, jak i partnerskie.
Z informacji od spółki wynika, że nowe punkty handlowe zastąpią niektóre działające obecnie. Nie ujawniono jednak, ile placówek będzie liczyć sieć dystrybucyjna BRW.
Obecnie jest ich 800. W 74 lokalizacjach znajdują się salony firmowe,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta