Sklepy tracą na rzecz e-handlu
Wartość sprzedaży online w Polsce od początku roku wzrosła o ponad 20 proc. W tym czasie w tradycyjnych sklepach spadła o ok. 1 proc.
Z raportu RetailMeNot wynika, że udział e-handlu w sprzedaży ogółem w Polsce wynosi niecałe 2,8 proc. To niewiele. Zwłaszcza że średnia w UE to niemal 8 proc. Eksperci twierdzą, że to pokazuje wciąż ogromny potencjał wzrostu tego rynku. – Moment, kiedy handel elektroniczny osiągnie 50-proc. udziału w rynku, to tylko kwestia czasu – twierdzi Rafał Brzoska, prezes grupy Integer.
Według European Cross-Channel Retail Sales Forecast do 2020 r. aż 53 proc. całkowitej sprzedaży prowadzonej na naszym...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta