Reklamowy wyścig w kosmetykach
Chemia | Rosną wydatki na reklamę urody. W pierwszym półroczu skoczyły o 4 proc. do niemal 1 mld zł brutto.
Anita Błaszczak
W pierwszych sześciu miesiącach tego roku bombardowało nas reklamami aż 130 marek produktów do pielęgnacji twarzy, które są dziś największym segmentem reklamowego rynku kosmetyków. Tak wynika z analizy lidera polskiego rynku urody, spółki koncernu L'Oreal, która od lat jest też największym reklamodawcą w tej branży.
Pozostał nim i w tym roku: według danych Kantar Media w I półroczu L'Oreal zainwestował w reklamy swoich produktów ponad 165,2 mln zł, czyli jedną szóstą wydatków całej branży kosmetycznej. A te były o prawie 4 proc. wyższe niż rok wcześniej. Sięgnęły 963 mln zł....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta