Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Reklamowy wyścig w kosmetykach

22 września 2015 | Ekonomia
Liderem wzrostu w czołówce reklamodawców był pabianicki Aflofarm
źródło: Rzeczpospolita
Liderem wzrostu w czołówce reklamodawców był pabianicki Aflofarm

Chemia | Rosną wydatki na reklamę urody. W pierwszym półroczu skoczyły 
o 4 proc. do niemal 1 mld zł brutto.

Anita Błaszczak

W pierwszych sześciu miesiącach tego roku bombardowało nas reklamami aż 130 marek produktów do pielęgnacji twarzy, które są dziś największym segmentem reklamowego rynku kosmetyków. Tak wynika z analizy lidera polskiego rynku urody, spółki koncernu L'Oreal, która od lat jest też największym reklamodawcą w tej branży.

Pozostał nim i w tym roku: według danych Kantar Media w I półroczu L'Oreal zainwestował w reklamy swoich produktów ponad 165,2 mln zł, czyli jedną szóstą wydatków całej branży kosmetycznej. A te były o prawie 4 proc. wyższe niż rok wcześniej. Sięgnęły 963 mln zł....

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10250

Wydanie: 10250

Spis treści
Zamów abonament