Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Młode firmy w cenie

22 września 2015 | Pierwsza strona

Polskimi start-upami, małymi firmami wdrażającymi innowacyjne pomysły, interesują się inwestorzy z całego świata, ale i polski kapitał. W grę wchodzą duże pieniądze, np. właściciel serwisu Kuponyrabatowe.pl dzięki pozyskaniu inwestora wart jest ponad 20 mln zł.

W ostatnich miesiącach nawet co kilka dni pojawia się kolejna informacja o inwestycji w polski start-up czy wręcz przejęciu tego typu firmy. Interesują się nimi inwestorzy finansowi i branżowi, np. Google, którego fundusz wsparł serwis rezerwacji hotelowych Travelist.pl.

– Polskie start-upy mogą szukać finansowania u prywatnych inwestorów, którzy zasilą je kwotą na poziomie 100 tys. zł – mówi Artur Kupczunas, wiceprezes Saule Technologies. – To za mało na rozwój wynalazku, który ma usprawnić przemysł – dodaje. Dlatego ta firma pozyskała inwestora w Japonii.

—pm

Wydanie: 10250

Wydanie: 10250

Spis treści
Zamów abonament