Marka Lotto warta 804 mln zł
Flagowy brand Totalizatora Sportowego zanotował w tym roku największy wzrost wartości wśród marek spółek Skarbu Państwa.
O 38 proc. wzrosła w ciągu ostatniego roku wartość marki Lotto, która w najnowszym rankingu najcenniejszych polskich marek „Rzeczpospolitej" została wyceniona na ponad 804 mln zł. Zapewniło jej to awans na 17. miejsce w zestawieniu 330 cennych rodzimych marek. Lotto – flagowa marka krajowego potentata loteryjnego Totalizatora Sportowego (TS) – osiągnęła w tym roku największe tempo wzrostu wśród wszystkich polskich brandów należących do spółek z udziałem Skarbu Państwa.
Jak wyjaśnia TS, do rekordowego wzrostu wartości jego głównej marki przyczynił się rozwój sieci i większa dostępność punktów Lotto. Spółka nie kryje też, że chciałaby odzyskać brandy, które kiedyś do niej należały, m.in. Totolotek i Polski Monopol Loteryjny.
—d.e.