Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Marka Lotto warta 804 mln zł

09 grudnia 2015 | Ekonomia

Flagowy brand Totalizatora Sportowego zanotował w tym roku największy wzrost wartości wśród marek spółek Skarbu Państwa.

O 38 proc. wzrosła w ciągu ostatniego roku wartość marki Lotto, która w najnowszym rankingu najcenniejszych polskich marek „Rzeczpospolitej" została wyceniona na ponad 804 mln zł. Zapewniło jej to awans na 17. miejsce w zestawieniu 330 cennych rodzimych marek. Lotto – flagowa marka krajowego potentata loteryjnego Totalizatora Sportowego (TS) – osiągnęła w tym roku największe tempo wzrostu wśród wszystkich polskich brandów należących do spółek z udziałem Skarbu Państwa.

Jak wyjaśnia TS, do rekordowego wzrostu wartości jego głównej marki przyczynił się rozwój sieci i większa dostępność punktów Lotto. Spółka nie kryje też, że chciałaby odzyskać brandy, które kiedyś do niej należały, m.in. Totolotek i Polski Monopol Loteryjny.

—d.e.

Wydanie: 10316

Wydanie: 10316

Spis treści
Zamów abonament