Fiskus zmienia zdanie w sprawie konkursów
Firma otrzymująca nagrodę w ramach sprzedaży premiowej rozlicza ją jak inne przychody z działalności. Płatnik nie pobiera od niej 10 proc. podatku.
monika pogroszewska
To dobra informacja dla firm organizujących promocję swoich produktów w ramach sprzedaży premiowej. Minister finansów zmienił z urzędu interpretację w sprawie rozliczenia tego typu akcji (DD9.8220.2.130.2015.JQP).
Sprawa dotyczyła spółki, która jest liderem w hurtowej dystrybucji produktów szybko zbywalnych, m.in. spożywczych i chemii gospodarczej.
Rozliczenie promocji
Spółka planuje akcję promocyjną, polegającą na wypłacie nagród dla najlepszych klientów. Skieruje ją zarówno do osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej, jak i współpracujących z nią firm. W tym drugim przypadku...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta