W oczekiwaniu na cyfrowe nośniki
Ubiegły rok nie przyniósł wielkich żniw związanych z kampaniami wyborczymi. Mimo to przychody nieznacznie wzrosły i poprawiła się rentowność biznesu.
Czasy, kiedy outdoor odnotowywał skoki przychodów dzięki wpływom związanym z wyborami, branża ma już raczej za sobą. – Były takie lata, w których przypadające w tym samym roku kampanie prezydenckie i parlamentarne przekładały się na ponad 20 mln zł przychodów, ale ubiegłoroczne wpływy z tego tytułu wstępnie szacuję na 2–2,5 proc. całego rynku – mówi Lech Kaczoń, prezes Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej.
Oznaczałoby to, że partie wydały na reklamę w tym segmencie tylko około 13 mln zł. Według szacunków domu mediowego Universal McCann cały rynek outdooru mógł być wart...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta