Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Wyzwań nam nie brakuje

26 stycznia 2016 | Ekonomia
źródło: Pascal Le Segretain/Getty Images for Coca-Cola

Marcos de Quinto | Przemysł spożywczy mierzy się z takimi wyzwaniami jak ograniczanie 
przez konsumentów spożycia soli, tłuszczu czy cukru, co nas dotyczy – mówi 
Piotrowi Mazurkiewiczowi wiceprezes i szef marketingu Coca-Cola Company.

Rz: Nowa kampania i hasło „Taste the feeling" zapowiadana jest przez was jako rewolucja. Czy konsumenci ocenią ją tak samo? Na pierwszy rzut oka trudno mówić o wywróceniu do góry nogami waszego marketingu...

Ależ wcale nam nie zależy, aby konsumenci podchodzili do niej w ten sposób. Do nich reklamy mają trafić na zupełnie innym poziomie, dzięki znacznie bardziej sugestywnym niż wcześniej obrazom otwieranych butelek, dźwiękom bąbelków itp. Chodzi nie tylko o obraz, ale także dźwięk, działamy na kilku poziomach. To inny przekaz, a dodatkowo po raz pierwszy skupiamy wszystkie marki, jak Coca-Cola Life, Zero czy Light, i promujemy je wspólnie pod marką Coca-Cola. To największa rewolucja w ostatnich latach, jeśli chodzi o nasz marketing.

To znaczy, że w świątecznej kampanii zabraknie Świętego Mikołaja i konwoju ciężarówek?

Nic takiego nie planujemy. Akurat teraz szykujemy kampanię na przyszłą Gwiazdkę i mogę tylko powiedzieć, że będzie kilka niespodzianek. Trzeba trochę poczekać, zanim będzie można się o tym przekonać. Robimy marketingową rewolucję, ale wielu...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10353

Wydanie: 10353

Spis treści
Zamów abonament