Wyzwań nam nie brakuje
Marcos de Quinto | Przemysł spożywczy mierzy się z takimi wyzwaniami jak ograniczanie przez konsumentów spożycia soli, tłuszczu czy cukru, co nas dotyczy – mówi Piotrowi Mazurkiewiczowi wiceprezes i szef marketingu Coca-Cola Company.
Rz: Nowa kampania i hasło „Taste the feeling" zapowiadana jest przez was jako rewolucja. Czy konsumenci ocenią ją tak samo? Na pierwszy rzut oka trudno mówić o wywróceniu do góry nogami waszego marketingu...
Ależ wcale nam nie zależy, aby konsumenci podchodzili do niej w ten sposób. Do nich reklamy mają trafić na zupełnie innym poziomie, dzięki znacznie bardziej sugestywnym niż wcześniej obrazom otwieranych butelek, dźwiękom bąbelków itp. Chodzi nie tylko o obraz, ale także dźwięk, działamy na kilku poziomach. To inny przekaz, a dodatkowo po raz pierwszy skupiamy wszystkie marki, jak Coca-Cola Life, Zero czy Light, i promujemy je wspólnie pod marką Coca-Cola. To największa rewolucja w ostatnich latach, jeśli chodzi o nasz marketing.
To znaczy, że w świątecznej kampanii zabraknie Świętego Mikołaja i konwoju ciężarówek?
Nic takiego nie planujemy. Akurat teraz szykujemy kampanię na przyszłą Gwiazdkę i mogę tylko powiedzieć, że będzie kilka niespodzianek. Trzeba trochę poczekać, zanim będzie można się o tym przekonać. Robimy marketingową rewolucję, ale wielu...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta