Komunikacja spółek giełdowych jest daleka od ideału
Mniej niż połowa badanych spółek z GPW jest przygotowana na sytuacje kryzysowe. Niektóre uważają, że najlepszą strategią jest nabranie wody w usta.
Po mocnych zniżkach, jakie obserwujemy na GPW, wyceny spółek spadły wprawdzie do atrakcyjnych poziomów, ale w obliczu postępującej marginalizacji OFE o kupujących akcje jest coraz trudniej. Spółki muszą bardziej zabiegać o inwestorów i starać się unikać sytuacji kryzysowych, a jeśli już się wydarzą, to wychodzić z nich obronną ręką.
Tymczasem zaledwie 47 proc. badanych firm posiada instrukcje zarządzania sytuacją kryzysową. Należy jednak zauważyć, że postęp jest duży, bo dwa lata temu ten odsetek wynosił zaledwie 13 proc. – wynika...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta