Konsumenci chcą być patriotami
Rodzima produkcja nie odbiega już jakością od zagranicznej konkurencji. Dlatego przyszedł czas na to, aby się nią chwalić i zachęcać do jej częstszego kupowania.
piotr mazurkiewicz
Choć wciąż bardzo często rodzime marki wolą ukrywać się pod obco brzmiącymi nazwami, to przybywa firm, które stawiają na podkreślanie miejsca produkcji czy polskiego rodowodu przedsiębiorstwa.
Nie tylko ceny
Firmy wyczuwają nowe trendy w zachowaniach konsumentów, a jednym z nich jest właśnie wspieranie lokalnej produkcji, dotąd tracącej na rzecz międzynarodowych koncernów.
Z badania serwisu Ceneo wynika, że dla 65 proc. internautów polski produkt musi być wytwarzany na terenie kraju. Co drugi uważa też, że powinna wytwarzać go firma, która jest w Polsce zarejestrowana i tu...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta