Patrioci na zakupach w sieci
Rewolucja w zwyczajach. Ponad połowa Polaków jest gotowa w internecie płacić drożej za krajowe produkty.
piotr mazurkiewicz
Do sprawdzania kraju pochodzenia kupowanych towarów przyznaje się aż 64 proc. badanych. Ma to dla nich duże znaczenie. Badanie serwisu Ceneo zadaje częściowo kłam twierdzeniu, że na zakupach Polacy patrzą głównie na ceny i nie chcą dopłacać z uwagi na inne cechy produktu, np. kraj pochodzenia.
– Stajemy się dojrzałym rynkiem i producenci wierzą, że warto inwestować w jakość produktów i wizerunek marki eksponującej jej polski rodowód – mówi Marcin Łachajczyk, dyrektor zarządzający Ceneo.pl. Według...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta