To będzie dobry rok dla polskiego outdooru
Wydatki firm na promocję na nośnikach zewnętrznych wzrosną według prognoz branży o 5 proc. To dwa razy szybciej niż w minionym roku.
magdalena lemańska
Na reklamy na billboardach i cyfrowych nośnikach zewnętrznych oraz tych znajdujących się na i w środkach komunikacji w ubiegłym roku wydano 471,5 mln zł, czyli o 2,4 proc. więcej niż rok wcześniej – podliczyła Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej. W IV kwartale było to 132,3 mln zł, czyli tylko o 1 proc. więcej niż przed rokiem, choć pod koniec października mieliśmy w Polsce wybory parlamentarne, które historycznie prowadziły do wzrostu wydatków na reklamę zewnętrzną.
Wybory nie pomogły
W minionym roku było jednak inaczej. – Nie odnotowaliśmy znaczącego wpływu na wielkość sprzedaży w związku z dwukrotną kampanią wyborczą (przed wyborami prezydenckimi oraz parlamentarnymi) –...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta