Technologie pomagają w likwidowaniu barier
Udogodnienia w obsłudze osób niepełnosprawnych
Monika Krześniak- -sajewicz
W kilku wybranych oddziałach PKO BP ruszył pilotaż innowacyjnej obsługi osób głuchych i słabosłyszących. Pilotaż obejmuje siedem placówek, w tym trzy z największą liczbą klientów mających wadę słuchu. Każdy z oddziałów został wyposażony w specjalnie przygotowany tablet.
Połączenie wideo z tłumaczem
Na początku spotkania z klientem nawiązywane jest połączenie wideo z tłumaczem języka migowego. Obsługa osoby głuchej i słabosłyszącej przebiega dzięki temu w ten sam sposób co klienta słyszącego. W pilotażu biorą udział wybrane placówki w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Opolu i Krakowie.
– Chcemy zaoferować jakość obsługi na takim samym poziomie wszystkim klientom. Zależy nam na tym, aby każdy miał możliwość swobodnego załatwienia spraw bankowych bez korzystania z pomocy np. słyszących członków rodziny lub prywatnego tłumacza. Wdrożenie usługi pozwoli przede wszystkim zapewnić większy komfort kontaktu i zachowanie prywatności finansowej – tłumaczy Patryk Korus z centrum bankowości mobilnej i internetowej w PKO BP.
Wybrani pracownicy oddziałów przeszli szkolenia. W ich trakcie zostali zapoznani ze...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta