Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Technologie pomagają w likwidowaniu barier

12 maja 2016 | Moje pieniądze
źródło: 123 rf

Udogodnienia w obsłudze osób niepełnosprawnych

Monika Krześniak- -sajewicz

W kilku wybranych oddziałach PKO BP ruszył pilotaż innowacyjnej obsługi osób głuchych i słabosłyszących. Pilotaż obejmuje siedem placówek, w tym trzy z największą liczbą klientów mających wadę słuchu. Każdy z oddziałów został wyposażony w specjalnie przygotowany tablet.

Połączenie wideo z tłumaczem

Na początku spotkania z klientem nawiązywane jest połączenie wideo z tłumaczem języka migowego. Obsługa osoby głuchej i słabosłyszącej przebiega dzięki temu w ten sam sposób co klienta słyszącego. W pilotażu biorą udział wybrane placówki w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Opolu i Krakowie.

– Chcemy zaoferować jakość obsługi na takim samym poziomie wszystkim klientom. Zależy nam na tym, aby każdy miał możliwość swobodnego załatwienia spraw bankowych bez korzystania z pomocy np. słyszących członków rodziny lub prywatnego tłumacza. Wdrożenie usługi pozwoli przede wszystkim zapewnić większy komfort kontaktu i zachowanie prywatności finansowej – tłumaczy Patryk Korus z centrum bankowości mobilnej i internetowej w PKO BP.

Wybrani pracownicy oddziałów przeszli szkolenia. W ich trakcie zostali zapoznani ze...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10443

Wydanie: 10443

Spis treści
Zamów abonament