Telekomunikacyjny świat pakietów
Operatorzy stacjonarni i komórkowi oferują coraz to nowe usługi i łączą je w pakiety. Wierzą, że takie wykorzystanie ich marek to przyszłość biznesu i sposób na wzrost. Potencjał widzą m.in. w internecie rzeczy. Materiał przygotowany we współpracy z Orange Polska
Przynajmniej milion osób i firm korzysta z dodatkowych usług świadczonych przez polskich operatorów telekomunikacyjnych: mobilnej bankowości, dostaw energii i gazu oraz monitoringu – wynika z danych firm i szacunków „Rzeczpospolitej". A jeśli wziąć pod uwagę polisy ubezpieczeniowe np. urządzeń takich jak smartfony, to okaże się, że telekomy sprzedały już ponad 2 mln usług spoza swojego głównego biznesu.
Mimo to operatorzy podają, że ich przychody z nowych źródeł są ciągle nieznaczne. Ich poziomu nie zdradzają.
Oferta dla domu
– Chcemy dostarczać jak najbardziej kompleksowy pakiet usług dla domu – zarówno sprzedając usługi telekomunikacyjne, jak również oferując te dodatkowe, spoza tradycyjnego, telekomunikacyjnego obszaru – mówi Piotr Muszyński, wiceprezes zarządu ds. strategii i transformacji Orange Polska. W końcu września...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta