Dino urosło na zachodzie, teraz maszeruje na północ i wschód Polski
Spółka, którą tworzy sieć ponad 600 supermarketów, chce zadebiutować na GPW w pierwszej połowie 2017 r.
Dino, najszybciej rozwijająca się sieć supermarketów typu proximity (tzn. sklepy w pobliżu miejsca zamieszkania lub pracy) w Polsce, w poniedziałek złożyła w KNF prospekt emisyjny.
Chce zadebiutować na rynku głównym GPW w pierwszej połowie 2017 r. IPO (pierwsza oferta publiczna) nie będzie towarzyszyć emisja nowych walorów, natomiast istniejące akcje zamierza sprzedać spółka należąca do funduszu Polish Enterprise Fund VI, zarządzanego przez Enterprise Investors. Jest ona akcjonariuszem Dino od 2010 r. i kontroluje aktualnie 49 proc. akcji sieci supermarketów.
Pakiet większościowy,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta