Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Słabną prognozy dla reklamowego rynku

07 grudnia 2016 | Ekonomia
Reklama w sieci i w innych mediach
źródło: Rzeczpospolita
Reklama w sieci i w innych mediach

Agencja Zenith obniża prognozy dla polskiego rynku reklamy. Wytraca tempo segment telewizyjny, z którym rywalizuje o wpływy internet.

W tym roku rynek reklamy ma być wart 6,9 mld zł netto, w przyszłym 7,1 mld zł, co oznacza, że także przyszłoroczny wzrost wydatków na reklamy wyniesie według Zenitha 2,7 proc.

– Druga połowa roku miała przynieść ożywienie w polskiej gospodarce za sprawą zwiększonej konsumpcji, będącej m.in. efektem programu 500+. Jak pokazują ostatnie dane dotyczące PKB, wydatki konsumpcyjne stały się rzeczywiście motorem wzrostu, ale konsumpcja nie wzrosła na tyle, by zrekompensować spadek inwestycji, i nasza gospodarka wyraźnie spowalnia – komentuje Justyna Mazur, partner zarządzająca w Zenith. Jak dodaje, siłę nabywczą konsumentów mogą...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10618

Wydanie: 10618

Spis treści
Zamów abonament