Wybuduje 50 centrów w ciągu pięciu lat
Klient dotrze do naszych galerii w zaledwie 15–30 minut - zapewnia Jarosław Fijałkowski, prezes Grupy Real2B.
Rz: Wierzy pan, że małe parki handlowe w mniejszych miastach mogą odebrać klientów dużym galeriom handlowym w wielkich miastach?
Jarosław Fijałkowski, prezes Grupy Real2B: Największym atutem parku handlowego w mieście do 100 tys. mieszkańców, gdzie do tej pory nie było podobnego centrum handlowego jest bliskość dla klienta.
Dla przykładu: mieszkaniec Olkusza potrzebuje łącznie około 5 godzin na wyprawę do galerii handlowej, na przejazd, zakupy i pójście do kina. Chcemy znacznie skrócić ten czas, budując na miejscu regionalne hybrydowe centra handlowe, czyli Quick Parki.
Właśnie ze względu na bliskość i dostępność częściowo odbierzemy klientów dużym centrom handlowym zlokalizowanym w aglomeracjach. Nasz klient dotrze do nas w zaledwie 15–30 minut, a do tego uzyska dostęp do popularnych marek, dostępnych wcześniej tylko w większych miastach. Marki takie jak H&M, Reserved, House, Sinsay, Diverse, Euro RTV AGD, Rossman, CCC czy Empik wychodzą bowiem naprzeciw rosnącym aspiracjom zakupowym mieszkańców mniejszych miast.
Zapowiedział pan, że zrealizuje sieć kilkudziesięciu regionalnych centrów handlowych na...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta