Marketingowe pomysły szyte na miarę klientów
AI Media to młoda, sieciowa agencja kreatywna, która w ostatnim roku zawojowała polski rynek. Firma wciąż się rozrasta, powiększa portfolio i zespół. A w tej branży konkurencja jest wyjątkowo zacięta.
magda dubrawska
– Mamy świadomość, że nie zapychamy żadnej niszy, powstaliśmy w szeregu innych, podobnych firm – przyznaje Kamil Konieczka, współzałożyciel AI Media. Agencja została założona zaledwie dwa lata temu, a tylko przez ostatni rok zwiększyła swoje obroty o blisko 200 proc. Na swoim koncie ma projekty dla takich marek, jak Porshe, Nutricia czy Aquafresh..
Zanim Kamil Konieczka i Grzegorz Żmiejewski stworzyli AI Media, pracowali dla domów mediowych i agencji reklamowych. Dziś sami wspierają ich działania. Specjalizują się przede wszystkim w kampaniach digitalowych. Jednak nieprzerwany rozwój technologii nie pozwolił im zamknąć się na pozostałe formy marketingu i wymusił elastyczność rynkową. W swojej ofercie mają również m.in. działania z zakresu content marketingu, copywiritingu, produkują także spoty telewizyjne i radiowe oraz prezentacje multimedialne.
Szybki rozwój
– Na początku agencję AI Media tworzyły tylko dwie osoby – sami jej założyciele. Dziś firma zatrudnia sześć osób i wciąż prowadzi rekrutację na kolejne stanowiska. Właściciele nie obawiają się konkurencji, choć ta w branży kreatywnej jest...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta