Więcej o leku w reklamie dla medyków
Reklama leków dla profesjonalistów będzie musiała zawierać także informacje o refundacji we wskazaniach pozarejestracyjnych.
Nowe zasady dotyczące reklamy farmaceutyków kierowanej do profesjonalistów, czyli osób uprawnionych do wypisywania leków lub prowadzących obrót produktami leczniczymi, zaproponowano w drugiej, lutowej wersji projektu dużej nowelizacji ustawy refundacyjnej (DNUR).
Nowela zmienia przepis ustawy – Prawo farmaceutyczne i nakazuje informować lekarzy i farmaceutów o wszystkich wskazaniach, w jakich lek jest refundowany, w tym wskazaniach pozarejestracyjnych. Dziś prawo zabrania reklamowania leków off-label, czyli poza wskazaniami refundacyjnymi. Farmaceutyki działają często w...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta