Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE
POPRZEDNI ARTYKUŁ Z WYDANIA NASTĘPNY ARTYKUŁ Z WYDANIA

Biznes też może być patriotyczny

14 czerwca 2017 | Pierwsza strona
autor zdjęcia: Robert Gardziński
źródło: Fotorzepa

– Mimo że patriotyzm gospodarczy jako pojęcie wymyka się kategoriom ekonomicznym, jest dziś Polsce potrzebny. Bo to nic innego jak postawa, która niezależnie od języka rynku oznacza lojalność biznesu wobec kraju ojczystego. I lojalność państwa wobec biznesu narodowego – mówił Bogusław Chrabota, redaktor naczelny „Rzeczpospolitej", podczas gali konkursu Indeks Patriotyzmu Polskiego Biznesu, która odbyła się we wtorek na GPW.

Na zdjęciu przedstawiciele nagrodzonych firm: Synthos, Eko-Okna i ZUP Roztocze, oraz wyróżnionych: PKB Pekabex, PZU, Pruszyński, Arche, Can-Pack, Wawel, Famot Pleszew i Comarch. ©℗>B6, >Q1 – 8, komentarz >A2

POPRZEDNI ARTYKUŁ Z WYDANIA NASTĘPNY ARTYKUŁ Z WYDANIA
Wydanie: 10775

Wydanie: 10775

Spis treści
Zamów abonament