Banki prawie jak hipermarkety
Już nie tylko kredyt czy ubezpieczenie – w placówkach kupisz także elektryczną hulajnogę, dostaniesz kupon rabatowy.
maciej rudke
Banki coraz śmielej wychodzą poza tradycyjne ramy swojej działalności. Umożliwiają już nie tylko założenie konta, wzięcie pożyczki czy ulokowanie oszczędności. Dają też możliwość komunikacji online z administracją publiczną, a także zaczynają oferować produkty i usługi do tej pory niekojarzące się z bankami.
Nowe możliwości
Najświeższym przykładem jest Alior, który w 30 placówkach testuje specjalne lustra, na których wyświetlane są produkty niebankowe, głównie drogie gadżety, takie jak zegarki, opaski monitorujące stan zdrowia, elektryczne hulajnogi czy roboty do nauki oprogramowania. Program Wyszukane przez Alior Bank to całkowicie nowa usługa na polskim rynku. Po wyborze produktu i sposobu jego finansowania kurier dostarczy...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta