Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Warto rozwijać firmę dzięki silnej marce osobistej

20 października 2017 | Prawo w biznesie | Alain Kaj

Za każdą marką, firmą i usługą stoi człowiek. To ludziom się ufa lub nie, z nimi nawiązuje się współpracę lub ją zrywa, rozmawia i negocjuje. Marka osobista jest nie do przecenienia w odniesieniu sukcesu. Oto 11 kroków do wzmocnienia personal brandingu i rozwijania dzięki temu firmy, działu czy zespołu.

1. Postaw na markę osobistą

Siła oddziaływania i znaczenie marki osobistej zostały już potwierdzone w licznych badaniach. Wiele z nich dotyczy tak istotnej dziś sfery obecności w social mediach. Jak wynika z danych firmy Cisco, pracownicy mają średnio 10 razy więcej followersów na tych kanałach niż oficjalne profile ich firm. Mają więc dziesięciokrotnie większą siłę oddziaływania, potencjalne zasięgi i zaangażowanie odbiorców. Efektywny przedsiębiorca musi chociaż spróbować wykorzystać ten fakt na korzyść swojego biznesu.

2. Bądź obecny w social mediach

Trudno w to uwierzyć, ale ten punkt nadal nie jest dla wielu oczywisty. Według danych Sales Management Association 80 proc. firm sądzi, że na efektywność działu sprzedaży dobrze wpłynęłaby widoczna obecność w social mediach. Tymczasem 67 proc. firm nie posiada strategii komunikacji w social mediach dla działów sprzedaży. Warto połączyć fakty i zainwestować w komunikację osobistą w social mediach. Dobrze prowadzony profil ekspercki...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10883

Wydanie: 10883

Spis treści

Publicystyka, Opinie

Zamów abonament