Warto rozwijać firmę dzięki silnej marce osobistej
Za każdą marką, firmą i usługą stoi człowiek. To ludziom się ufa lub nie, z nimi nawiązuje się współpracę lub ją zrywa, rozmawia i negocjuje. Marka osobista jest nie do przecenienia w odniesieniu sukcesu. Oto 11 kroków do wzmocnienia personal brandingu i rozwijania dzięki temu firmy, działu czy zespołu.
1. Postaw na markę osobistą
Siła oddziaływania i znaczenie marki osobistej zostały już potwierdzone w licznych badaniach. Wiele z nich dotyczy tak istotnej dziś sfery obecności w social mediach. Jak wynika z danych firmy Cisco, pracownicy mają średnio 10 razy więcej followersów na tych kanałach niż oficjalne profile ich firm. Mają więc dziesięciokrotnie większą siłę oddziaływania, potencjalne zasięgi i zaangażowanie odbiorców. Efektywny przedsiębiorca musi chociaż spróbować wykorzystać ten fakt na korzyść swojego biznesu.
2. Bądź obecny w social mediach
Trudno w to uwierzyć, ale ten punkt nadal nie jest dla wielu oczywisty. Według danych Sales Management Association 80 proc. firm sądzi, że na efektywność działu sprzedaży dobrze wpłynęłaby widoczna obecność w social mediach. Tymczasem 67 proc. firm nie posiada strategii komunikacji w social mediach dla działów sprzedaży. Warto połączyć fakty i zainwestować w komunikację osobistą w social mediach. Dobrze prowadzony profil ekspercki...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta