Już nie dodatek, ale trzon biznesu
Projekt „Rzeczpospolitej" zwraca uwagę firm na korzyści z odpowiedzialnego prowadzenia przedsiębiorstw.
Anita Błaszczak
Współcześni liderzy biznesu to firmy, które realizują zrównoważone podejście do rozwoju – traktując społeczną odpowiedzialność biznesu jako istotny element swojej strategii. Takie założenie było podstawą projektu Smart CSR „Rzeczpospolitej", która jako gazeta wspierająca gospodarkę rynkową silnie akcentuje biznesowy aspekt społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw.
W projekcie Smart CSR promujemy ideę zrównoważonego rozwoju gospodarczego, strategicznego podejścia do CSR oraz opracowaną po kryzysie finansowym koncepcję CSV (Creating Shared Value), czyli tworzenie wspólnej wartości. Zachęca ona firmy do działań, które prowadzą do tworzenia wartości zarówno dla udziałowców lub akcjonariuszy przedsiębiorstw, jak i dla środowiska naturalnego oraz społeczeństwa.
W ramach projektu Smart CSR zorganizowaliśmy dwie debaty ekspertów oraz konkurs „Lider odpowiedzialnego i zrównoważonego rozwoju". Miał on wyróżnić...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta