Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Jak się skarżyć, gdy sylwester się nie udał

22 grudnia 2017 | Prawo dla każdego | Filip Grzymała

Klient niezadowolony z imprezy ma prawo domagać się od jej organizatora zwrotu części pieniędzy. Musi jednak udowodnić swoje racje.

Już jutro sylwester. Przeglądając oferty takich imprez, zwróćmy uwagę na to, co jest w nich oferowane. Często organizatorzy obiecują dużo przed, żeby zachęcić klienta do wydania pieniędzy. Potem okazuje się np., że muzyka miała być do 3 nad ranem, a była tylko do 2 albo np. miały być trzy ciepłe dania, a były tylko dwa. Inny przykład to obietnica nielimitowanego alkoholu (określonego rodzaju), podczas gdy w praktyce okazuje się, że alkohol, owszem, jest, ale tylko na początku imprezy, a potem jej organizator informuje gości, że już się skończył i można kupić inny - spoza oferty - w barze.

Co wtedy? Żeby impreza nie była do końca zepsuta, alkohol możemy kupić, ale zachowajmy rachunki. Potem będziemy mogli taką nieudaną zabawę reklamować i domagać się zwrotu pieniędzy za to, co mieliśmy otrzymać, a czego nie dostaliśmy.

Warto zadbać o e-maila

Może...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10935

Wydanie: 10935

Spis treści

Publicystyka, Opinie

Zamów abonament