Motoryzacyjne przetasowania
W fabrykach samochodów Opla w Gliwicach i FCA w Tychach wielkie wyczekiwanie. Obydwie znalazły się w ważnym momencie. I obydwie były wcześniej wymieniane w gronie najlepsze w swoich koncernach. W Oplu zaczął się program dobrowolnych odejść, od lutego fabryka w Gliwicach przejdzie na dwuzmianowy system pracy.
Tyska FCA dopiero wiosną ma szansę dowiedzieć się, jakie nowe auto dostanie do produkcji. I jaka będzie jej przyszłość w ogóle. Bo wtedy dyrektor generalny Grupy FCA Sergio Marchionne ujawni plan dla koncernu. Wszystko wskazuje, że dojdzie do przetasowań na rynku włoskim i polskim i obydwa na tym skorzystają.
Program dobrowolnych odejść w gliwickiej fabryce Opla to kalka tego, co Carlos Tavares, prezes Grupy PSA, w 2014 roku wprowadził do Peugeota i Citroëna. Ostro...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta