Firmy często znane z nazwiska
Liderzy branży | Rozpoznawalne nad Wisłą marki mebli stworzyły firmy rodzinne. Ich twórcy często chrzcili brandy własnym nazwiskiem i pracowali na pozycję przez dekady. Dziś także nie odpuszczają.
Łukasz Kardas, wiceprezes ds. produktu, sprzedaży i marketingu Black Red White
Od niespełna roku odpowiada za rozwój marki o 27-letniej tradycji. W ciągu pięciu lat BRW połowę przychodów chce czerpać ze sprzedaży zagranicznej. Dziś eksport stanowi 35 proc. obrotów, które w 2017 r. przekroczyły 1,7 mld zł. Za granicą grupa chce nadal rozwijać sprzedaż w kanale B2B. W 2018 r. powstaną też dwa nowe sklepy na Ukrainie i cztery na Słowacji. W kraju BRW skupi się na dalszym rozwoju sprzedaży wielokanałowej, umacniając pozycję w e-commerce i dalej inwestując w tradycyjną sieć salonów. Chce też poprawiać rentowność i optymalizować produkcję. W I kwartale otworzy cztery nowe salony w mniejszych miastach. Te nierentowne grupa sukcesywnie zamyka. Dziś ma ponad 400 własnych i partnerskich sklepów. Rozwija się też oferta – w drugim kwartale ub.r. poszerzono ją o meble minimalistyczne W tym roku pojawią się m.in. meble dla...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta