Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

W bankomacie nic nie ginie

08 lutego 2018 | Moje pieniądze

Banki | Nie powinno być żadnego problemu z reklamacją, gdy klient nie zabierze gotówki i automatycznie powróci ona do urządzenia

Jeśli zostawimy w szczelinie bankomatu gotówkę, a urządzenie jej nie wciągnie, to bank nie uzna takiej reklamacji.

Niedawno mieszkanka Warszawy szukała osoby, która podejmowała gotówkę w bankomacie na Sadybie. Maszyna nie połknęła pieniędzy, był też wydruk. Jednak przedstawiciele firmy, do której należy urządzenie, nie byli w stanie pomóc.

– Klient powinien w takiej sytuacji zwrócić się na policję – mówi Miłosz Gromski z ING Banku Śląskiego. To samo słyszymy od Ewy...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10972

Wydanie: 10972

Spis treści

Monitor Księgowość i Podatki

Zamów abonament