Ubrania i kosmetyki mogą być kosztem
Firma odliczy wydatki na koszule i makijaż pracowników, którzy kontaktują się z klientami przez wideokonferencje.
Skarbówka popiera inwestycje w dobry wygląd. W najnowszych interpretacjach zgadza się, by pracodawca zaliczył wydatki na ubrania i kosmetyki do kosztów uzyskania przychodów.
Sprawa dotyczyła spółki, która zajmuje się pośrednictwem w czynnościach bankowych. Prowadzi centrum telefoniczne umożliwiające klientom – także potencjalnym – kontakt z bankiem. Spółka uruchomiła nowy kanał wideo, w którym do kontaktów z klientami został wytypowany specjalny zespół, złożony z 13 kobiet i czterech mężczyzn. Jak napisała we...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta