Dopieszczony klient wróci
Działania call center czy zasypywanie mailingami stają się niestosowną praktyką i odchodzą do lamusa. Konsumenci nie chcą, by im cokolwiek sprzedawać. Gdy czegoś potrzebują, sami znajdują firmę i chcą zostać kompleksowo obsłużeni. Przedsiębiorcy powinni o nich dbać przez cały czas.
Analiza zebranych przez CyberX danych wskazuje, że sieci przemysłowe stają się łatwym celem dla coraz bardziej zdeterminowanych przestępców. Wiele z nich ma wyjście do publicznego internetu - łatwo jest się do nich dostać ze względu na takie podatności, jak np. nieszyfrowane, proste hasła.
- Skończył się czas „obiecanek", czyli mówienia klientom poprzez płatną reklamę o tym, jacy jesteśmy świetni i godni zaufania. Dziś liczą się wiarygodne rekomendacje, np. innych konsumentów. Klient sam chce znaleźć dostawcę oraz szybko i skutecznie zostać obsłużonym. Dlatego kluczową strategią firm powinno być dziś inwestowanie w mechanizmy, które pomogą „dać się znaleźć" oraz profesjonalne standardy...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta