Doceniony pracownik angażuje się i ma wyniki
Agnieszka Cira, lider zespołu w Hays Poland.
Jak należy rozumieć lojalność pracowników?
Agnieszka Cira: Moim zdaniem lojalnego pracownika charakteryzuje takich kilka cech, jak: zaangażowanie, uczciwość, identyfikowanie się z wartościami, misją oraz celem firmy, staranne wykonywanie obowiązków oraz chęć pozostania w organizacji i rozwijania się razem z nią. Lojalny pracownik dobrze wykonuje swoje zadania, firma osiąga wyższe zyski i w zamian oferuje coraz lepsze możliwości rozwoju.
Jak sprawić, by zatrudnieni wiązali się z firmą na dłużej?
Przede wszystkim należy zapewnić im poczucie bezpieczeństwa i przekonanie, że celem firmy jest jak najdłuższa kontynuacja współpracy, a eksperci z zaangażowaniem i entuzjazmem wykonujący swoje obowiązki są dla niej największą wartością. Jeżeli...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta