Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Program dobrze skrojony

27 kwietnia 2018 | Dodatki Jednodniowe

Każda firma, która chce mieć zadowolonych, powracających i polecających ją klientów – musi stworzyć politykę lojalnościową.

Obecnie mamy do czynienia z trudnym rynkiem detalicznym, na którym rządzi klient mający coraz większy wybór, ale też coraz wyższe wymagania. To klient świadomy, oczekujący nagrody, wartości dodanej w zamian za swoje zaangażowanie - mówi Dominika Adasiewicz-Skorupka, Head of eXperience platformy do obniżania i opłacania rachunków MAM. W ostatnich dwóch latach pojawiło się wiele nowych programów lojalnościowych. Większość marek detalicznych prowadzi obecnie własne programy i widać, że są to bardziej odważne, nowatorskie formuły, głównie aplikacje mobilne.

- Niekwestionowanym liderem jest program „Moja Biedronka", a także „ClubCard" należący do Tesco czy Vitay Orlenu. W dobrym stylu rozpoczęły programy lojalnościowe sieci Rossmann oraz H&M. Od samego początku postawiły na aplikację mobilną. Ze względu na ich siłę na rynku detalicznym można się spodziewać, że będą to za chwilę jedne z bardziej popularnych programów lojalnościowych. Czy skuteczne? Trudno na tę chwilę wyrokować - mówi ekspertka.

Proste reguły i szybkie korzyści

To, w jaki sposób firma przyciągnie klienta, zależy od rodzaju prowadzonego biznesu, zachowania i siły działań lojalnościowych konkurencji, ale także od charakterystyki dokonywanych przez...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 11038

Wydanie: 11038

Spis treści

Publicystyka, Opinie

Zamów abonament