Motywuje nas łatwe i szybkie dążenie do celu
Prof. dr hab. Dariusz Doliński, psycholog społeczny, Katedra Psychologii Społecznej II Wydziału Psychologii we Wrocławiu Uniwersytetu SWPS.
W jaki sposób przedsiębiorcy starają się pozyskać klientów? Czy powszechne dziś programy lojalnościowe to dobry pomysł?
Dariusz Doliński: Jeszcze 20 lat temu masowo znajdowaliśmy w skrzynkach pocztowych lub w gazetach kupony promocyjne. Dziś takie rozwiązanie jest coraz rzadziej praktykowane, ponieważ klienci niechętnie z tego korzystają. Widać zatem, że pewne narzędzia marketingowe się wyczerpały, a pojawiły się nowe. Obecnie widać rosnące zainteresowanie możliwościami internetu i docieranie dzięki niemu do klientów. Z powodzeniem stosowane są dziś programy lojalnościowe. Ich siła polega m.in. na tym, że dostajemy punkty i...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta