Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Kluczem do sukcesu jest poznanie i realizowanie oczekiwań klientów

27 kwietnia 2018 | Dodatki Jednodniowe

Budowanie długotrwałej relacji z klientem jest często pomijane przez wiele firm. By odnieść sukces np. w sprzedaży, szef powinien na nowo wejść w rolę konsumenta.

Tematyka customer experience (CX) staje się w Polsce dość popularna. CX oznacza sumę doświadczeń klienta na podstawie kontaktu ze sklepem, z jego obsługą. Na takie doświadczenie składa się wiele elementów - cena, obsługa, dostępność, możliwość kontaktu, uczciwość, rzetelność i wiele innych. Interakcją klienta z firmą, która wywoła u niego konkretne doświadczenie, będzie np. zaproponowana jemu konkretna treść umowy współpracy, treść regulaminu lub przesłana faktura.

- Na CX wpłynie nie tylko język, którym firma posługuje się w tych dokumentach, ale także ich layout, kolor. Finalnie liczy się też wystrój placówki, ubiór obsługi itp. To, jakie...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 11038

Wydanie: 11038

Spis treści

Publicystyka, Opinie

Zamów abonament