Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Osładzamy miłe wspólne chwile

31 października 2018 | Raporty RZ
≥Platforma komunikacji Najlepiej Razem oparta jest na emocjach
źródło: materiały prasowe
≥Platforma komunikacji Najlepiej Razem oparta jest na emocjach
≥Trufle Odra w wersji limitowanej
źródło: materiały prasowe
≥Trufle Odra w wersji limitowanej
≥Baton FREEYU 100 kcal
źródło: materiały prasowe
≥Baton FREEYU 100 kcal

Słodycze | Celem strategicznym Grupy Otmuchów jest ciągły rozwój marek ODRA i FREEYU materiał przygotowany 
we współpracy 
z ZPC Otmuchów SA

 

Grupa Otmuchów stawia na innowacyjne produkty

Jesteśmy jednym z wiodących polskich producentów słodyczy, w tym przede wszystkim cukierków czekoladowych, chałwy, mleczek, karmelków, żelków a także batonów, płatków śniadaniowych oraz słonych przekąsek.

W portfolio Grupy mamy dwie wiodące marki: ODRA i FREEYU. Pierwsza z nich to marka z ponad 70-letnią tradycją. ODRA to między innymi takie popularne produkty jak: Chałwa, Trufle, Duetka i Mleczko Familijne czy galaretki w czekoladzie „Opolanki". FREEYU to z kolei nowy koncept marki zdrowych przekąsek, takich jak batony owocowo-warzywne, owocowo-zbożowe, batony 100 kcal, białkowe, a także bogata oferta produktów śniadaniowych.

Poza rozwojem firmy w obszarze private label oraz B2B, celem strategicznym Grupy Otmuchów jest dalszy rozwój marki ODRA oraz FREEYU. Stale poszerzamy...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 11194

Wydanie: 11194

Spis treści
Zamów abonament