Młode marki czują się jak ryby w wodzie
Moda na naturalne, ekologiczne i niszowe produkty podbija też rynek kosmetyków. Korzystają na tym młode marki i młode firmy.
Ostatnie lata przyniosły prawdziwy wysyp nowych, polskich marek i firm na rynku urody. Pomaga im rozwój internetu, w tym e-commerce, który ułatwia zdobycie klientów bez konieczności dobijania się na półki drogerii i perfumerii. Sprzyja im też rozwój blogów i vlogów, które śledząc nowe trendy, testują i oceniają kosmetyczne nowości.
Jak wynika z badania TestMeToo dla „Wiadomości Kosmetycznych" (objęło ono ponad 6,2 tys. kobiet), prawie co dziesiąta Polka szuka informacji o kosmetykach na tematycznych blogach i vlogach. Lidia Lewandowska, szefowa serwisu Wirtualne Kosmetyki, podkreśla, że młode marki czują się jak ryby w wodzie w mediach społecznościowych, co ułatwia im szybki rozwój sprzedaży. Do tego dochodzi dobre wyczucie trendów rynkowych i dbałość o...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta