Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Młode marki czują się jak ryby w wodzie

31 października 2018 | Ekonomia | Anita Błaszczak

Moda na naturalne, ekologiczne i niszowe produkty podbija też rynek kosmetyków. Korzystają 
na tym młode marki i młode firmy.

 

Ostatnie lata przyniosły prawdziwy wysyp nowych, polskich marek i firm na rynku urody. Pomaga im rozwój internetu, w tym e-commerce, który ułatwia zdobycie klientów bez konieczności dobijania się na półki drogerii i perfumerii. Sprzyja im też rozwój blogów i vlogów, które śledząc nowe trendy, testują i oceniają kosmetyczne nowości.

Jak wynika z badania TestMeToo dla „Wiadomości Kosmetycznych" (objęło ono ponad 6,2 tys. kobiet), prawie co dziesiąta Polka szuka informacji o kosmetykach na tematycznych blogach i vlogach. Lidia Lewandowska, szefowa serwisu Wirtualne Kosmetyki, podkreśla, że młode marki czują się jak ryby w wodzie w mediach społecznościowych, co ułatwia im szybki rozwój sprzedaży. Do tego dochodzi dobre wyczucie trendów rynkowych i dbałość o...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 11194

Wydanie: 11194

Spis treści
Zamów abonament